АМИНЖАРГАЛАН ӨРХИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ТӨВ

Баяр хүргэе

Таны судалгаа амжилттай илгээгдлээ

Нүүр хуудас

Судалгаа 
/18

Судалгааны нэр

Сэтгэл ханамжийн судалгаа

Судалгааны зорилго

Сэтгэл ханамжийн үнэлгээ нь хэрэглэгчийн санал бодлыг харгалзан эрүүл мэндийн байгууллагын тусламж үйлчилгээний чанар хүртээмжийг сайжруулах удирдлага зохион байгуулалтыг оновчтой болгох зорилготой.

Судалгаа бөглөхөд зарцуулах цаг

Та энэ судалгааг бөглөхөд ойролцоогоор 2 минут зарцуулах болно

1.Энэ эмнэлэгт хөтөч байдгийг та мэдэх үү?

2.Та энэ удаа эмнэлгийн хөтөчийн туслалцаа авсан уу?

3.Хөтөчийн чиглүүлсэн байдал нь оновчтой байсан уу?

4.Та энэ удаад эмчид үзүүлэх цаг захиалсан уу?

5.Та ямар шугамаар эмчид үзүүлэх цаг захиалсан бэ?

6.Танд хэр хугацааны дараа эмчид үзүүлэх цаг товлогдсон бэ?/ Зөвхөн 1 хариулт сонгох/

7.Товлогдсон цаг нь таны үзүүлэхийг хүсч байсан хугацаанаас хэр зөрүүтэй байсан бэ?

8.Та хүлээлгүйгээр товлогдсон цагтаа эмчид үзүүлж чадсан уу?

9.Эмчид үзүүлэх товлогдсон цаг өнгөрснөөс хойш хэр удаан хүлээсний эцэст Та эмчид үзүүлж чадсан бэ? / Зөвхөн 1 хариулт сонгох/

10.Эмч Тантай мэндэлсэн үү ?

11. Эмч Танд үзлэг хийхийн өмнө гараа халдваргүйжүүлсэн үү?

12.Өвчний онош, хийгдэх шинжилгээ болон эмчилгээний талаар эмч Танд ойлгомжтойгоор тайлбарлаж өгсөн үү?

13. Эмтэй холбоотой илэрч болох гаж нөлөөний талаар эмч Танд хэлж анхааруулсан уу?

14.Эмч Таныг анхааралтайгаар сонссон уу?

15.Та сувилагчтай харьцсан уу?

16.Сувилагч Таныг анхааралтайгаар сонсож байна уу?

17.Энэ удаад Та тус эмнэлгийн үйлчилгээнд хэр сэтгэл хангалуун байна вэ?

18. Энэ эмнэлгийн тусламж, үйлчилгээг сайжруулахад юунд анхаарах шаардлагатай байгаа талаарх саналаа энд бичнэ үү.